STATREG NAUJIENOS

Paroda RESTA 2024 su STATREG kortele nemokamai!

2024-04-05: Tarptautinė bei didžiausia Baltijos šalyse statybų verslo paroda RESTA sugrįžta!
LSA trečius metus iš eilės kviečia visus profesionalus, turinčius STATREG Statybininko ar Statybos Inžinieriaus korteles, apsilankyti parodoje RESTA 2024 nemokamai!


Atvykstant į parodą su savimi būtina turėti STATREG Statybininko ar Inžinieriaus kortelę ir ją pateikti prie įėjimo.
Daugiau informacijos apie parodą rasite čia.
Plačiau...


Geriausieji Vilniaus statybininkų rengimo centro absolventai gaus ne tik diplomą, bet ir Statybininko kortelę!

2024-03-04: Tai naujas VSRC ir LSA bendradarbiavimo etapas.
Nuo šiol visi pažangiausieji Vilniaus statybininkų rengimo centro moksleiviai, gerai išlaikę baigiamuosius egzaminus, nemokamai gaus savo STATREG Statybininko kortelę!

Statybininko kortelė, ne tik profesionalaus statybininko įrankis, tačiau ir kvalifikacijas patvirtinantis dokumentas, kuris palengvins, ką tik mokslus baigusių statybininkų įsiliejimą į darbo rinką.
Plačiau...

Skundai ir apeliacijos

Apeliacijos dėl sertifikavimo sprendimo

  1. Statybų sektoriaus darbuotojai, nesutinkantys su Lietuvos statybininkų asociacijos kompetencijų vertinimo skyriaus (toliau – KVS) sprendimais, per 5 (penkias) darbo dienas nuo sprendimo priėmimo, gali pateikti apeliaciją. Apeliacija teikiama kompetencijų vertinimo skyriaus vadovui.
  2. Apeliacija turi būti pateikta raštu arba el. paštu, motyvuotai išdėstant nesutikimą su Lietuvos statybininkų asociacijos KVS sprendimu. Apeliacija gali būti pateikiama dėl:

          - atsisakymo vertinti pareiškėjo kompetenciją/as;

          - neigiamo arba pareiškėjui netinkamo įvertinimo kompetencijos/ų vertinimo metu.

  1. Apeliacijos gavimą asmeniui patvirtina KVS vadovas per 3 (tris) darbo dienas. KVS vadovas apeliaciją perduoda apeliacinei komisijai, kurios uždaviniai ir veikla nustatyti Apeliacinės komisijos nuostatuose.
  2. Apeliacijos nagrinėjimo rezultatai ir priimtas sprendimas apeliaciją pateikusiam asmeniui elektroniniu paštu pateikiami per 25 (dvidešimt penkias) darbo dienas.
  3. Jeigu apeliacijos komisijos priimti veiksmai netenkina apeliacijos pateikėjo, jis gali kreiptis į Lietuvos statybininkų asociacijos prezidentą ar Nacionalinį akreditacijos biurą.

 

Skundai

       a) Skundai dėl veiksmų, susijusių su KVS darbuotojų ir/ar patvirtintų vertintojų darbo kokybe atliekant darbuotojų vertinimą (sertifikavimą) bendruoju atveju pateikiami KVS vadovui.
       b) Gavęs skundą, KVS vadovas per 3 (tris) darbo dienas patvirtina, ar gautas skundas yra susijęs su kompetencijų vertinimo veikla, už kurią jis atsakingas skundo pateikėjui el. paštu arba raštu.
      c) KVS vadovas išnagrinėja skundą ir informuoja skundą pateikusį asmenį apie priimtą sprendimą per 20 (dvidešimt) darbo dienų.
      d) Gavus bet kokį pagrįstą skundą dėl sertifikuoto asmens veiklos, KVS per 10 dienų informuoja apie gautą skundą atitinkamą sertifikuotą asmenį pagal jo paraiškoje ar sutartyje pateiktus kontaktinius duomenis.
      e) Jei skundo pateikėjas nesutinka su gautu sprendimu, jis gali kreiptis į LSA prezidentą.
{{msg}}